2011. október 17., hétfő

blackPanther OS v11.1 (Darkness)

Aki követi az eseményeket a blackPanther körül az észrevehette, hogy a napokban meglehetősen nagy mozgolódás volt:)
Ennek eredményeként ma kiadásra került a blackPanther OS v11.1 Darkness kódnévre hallgató verziója. Van benn egy csomó javítás és mint már ismeretes, egy teljesen új dizájn. Persze a jól bevált régi szín és témakészletek is elérhetőek, ha valakinek nem tetszik a mostani. Számos új program mellett javításra kerültek a bejelentett hibák is.
Ezúton szeretném felhívni az olvasók figyelmét, hogy a v12.1 kódnevére és megjelenési stílusára javaslatokat várunk. A rendszerről csak annyit, hogy jó pár kozmetikai javítás mellett az időközben érkezett hibák is javításra kerültek ebben a kiadásban.
További infó és képek az blackpantheros pont eu oldalon.

ezzel kapcsolatban javaslatokat az info KUKAC blackpantheros.eu címre várok.


Letöltés:

4 megjegyzés:

Alien írta...

Gratulálok, már nagyon vártam!
A céges gépeimen már ez fut, tetszik ez az új sötét megjelenés.

Névtelen írta...

Nehezen született meg, de az lett amit vártam!

Névtelen írta...

Bár csak most ismerkedem a Linux-al, rengeteg izgalmas dolgot hallottam már róla. Most végre kipróbálom. Köszönet a fejlesztőknek a munkájukért!

- janó -

Névtelen írta...

Olyannyira új vagyok blackPanther fronton, hogy ma hallottam róla először, egyelőre még csak teszt jelleggel futtatom virtual boxon, eddig féltem a KDE-től hogy őszinte legyek, a KPackageKit miatt, és a kissé bonyolult (számomra) menüje miatt. Eddig Kubuntun próbáltam és szörnyű volt, de jött a fekete "macska" és szerencsét hozott:) Gratulálok! Azt hiszem egy újabb lelkes felhasználóval fog gyarapodni a közösség személyemben:)
üdv!:)