2011. február 16., szerda

blackPanther USB-telepítő készítés Windows rendszereken

Több évi nélkülözés után [:)] örömmel jelenthetem be a blackPanther USB-Maker első beta változatát. A 11.1 kiadása előtt a megnövekedett igények miatt, muszáj volt időt szakítanunk, hogy használható állapotba hozzuk a telepítőeszközt. Így remélhetőleg már tényleg senkinek nem okoz gondot majd, hogy a pendrive-ra egy blackPanther OS-t telepítsen, egyetlen kattintással. Felhívnám a figyelmét minden érdeklődőnek, hogy ez egy BETA kiadás! A cél a program tesztelése, a hibák javítása és a tapasztalatok értékelése.

 A program jelenleg a 10.1 CD vagy DVD változatát tudja telepíteni egy USB eszközre. Arra figyeljetek, hogy az USB eszköz nevének PANTHER-USB-nek kell lennie. Egyéb esetben nem fog bootolni a rendszer a telepítés után. Felmerült a fejlesztés folyamán, hogy a program nem változtatta meg ezt a (label) bejegyzést. Erre vonatkozólag visszajelzéseket várunk. A Linux változat párhuzamosan a Windows végleges kiadásával elérhető lesz, így eleget téve a pozitív diszkriminációnak:)

A program már letölthető a blackPanther FTP szerveréről vagy a tükörkiszolgálókról.





8 megjegyzés:

Károly Márk Miklós írta...

Nekem sajnos nem műxik.
logfájlt sem találtam amit írna.

blackPantherOS_v10.1.1_Destiny_CD_multikernel.iso selected
Verifying filesystem...
Verifying SHA256 checksum of blackPanher CD image...
Extracting blackPanther image to USB device...
ascii
blackPanther USB creation failed!
ascii

Emily Cole írta...

blackPanther_OS_v11.1_Darkness_CD.iso selected
Verifying filesystem...
Extracting blackPanther image to USB device...
ascii
blackPanther USB creation failed!
ascii

nekem is ugyan ez a problémám :(

Névtelen írta...

nem műxik!...

József írta...

Üdv!
Szeretném kipróbálni a BlackPanther V 11.1-et. Sajnos a hordozható gépemen nincs optikai meghajtó, így pendrive-ról van lehetőségem kipróbálni. Ehez kérnék segítséget, mivel a jelenleg letölthető Usbmaker 10.1-es verzióhoz jó.

Tóth István írta...

http://bp.unr.hu/Minden_verzi%c3%b3/v11.1/blackPanther-liveusb-creator-3.9.2-2bP.noarch.rpm

ezen a linken elérhető amire szükséged van.

József írta...

Köszönöm istván az infót! Sajnos a gépemen csak Microsoft platform van, így ehez való software kellene.Próbáltam a következővel, de sajnos sikertelenül. Ki írtam a képfájlt lemezre egy másik gépen bootoltam, majd live-módban az általad belinkelt usbmaker-t betöltöttem a függőségekkel együtt de nem volt hajlandó elindulni az alkalmazás. Várom válaszát,Köszönettel.: József.

Névtelen írta...

sziasztok nekem is ráment a fél napon, de SIKERÜLT!!! a videó segített!!BE KELL ÁLLÍTANI A DataChanges Storage-t, nekem 4141Mb és szépen megy, csak a háló kártyát nem ismerte fel!!!! Most azzal játszok!!

Névtelen írta...

Rufus programmal simán megy az usb telepítéses bp is