2010. november 11., csütörtök

blackPanther OS v11.1 programok


A blackPanther OS következő kiadásának fejlesztése olyan szakaszba érkezett, hogy most van itt az ideje az alapszoftverek esetleges változtatásának, illetve a repóban találhatóak bővítésére. Amennyiben javaslatod vagy bármilyen ilyen irányú ötleted van, akkor írd meg itt ebben a fórumban. A kérésem az, hogy bármilyen változtatási kérést, javaslatot csak ésszerű és értelmezhető indoklással együtt küldjetek be!


Jelenlegi alkalmazáslista terv az első lemezen, a teljesség igénye nélkül:

Internet
  • Chromium böngésző
  • Dropbox fájlmegosztás
  • Fatrat letöltésvezérlő vagy qBittorrent kliens
  • Thunderbird vagy Evolution
  • Konversation irc kliens
  • Kopete messenger
  • Skype
  • Krdc/Krdf távoli asztal elérés vagy Teamviewer
  • Kppp tárcsázóprogram
Iroda
  • blackPanther Office (Libre vs OpenOffice)
  • Lafisoft ingyenes számlázó és raktárkezelő program
  • Okulár dokumentum megjelenítő
  • Qstardict
Grafika
  • Gimp Paint Stúdió (2.6.1x vagy 2.7.x)
  • Gwenview (képnézegető)
  • Képszkennelés
  • Converseen kötegelt képkonvertáló
  • Ksnapshot
Hang és Videó
  • SMPlayer (médialejátszó mplayer motorral)
  • Qmmp vagy Amarok (audió és mp3 lejátszó)
  • Kscd audió-lemez lejátszó
  • RecorditNow (képernyő-grabber)
  • Streamtuner2
  • TVtime
Segédeszközök
  • Asztal választó
  • K3b lemezégető
  • KaNDas (NDAS eszközök kezelése)
  • MyInfo tool
  • Profil varázsló
  • AcetoneISO
  • stb..
  • Krusader, Dolphin
Játékok
  • DJL játékkezelő
  • Mahjong Zodiac
  • ?


12 megjegyzés:

Alien írta...

Alig várom már hogy megjelenjen!!

Névtelen írta...

ujabb GRUB please!

Névtelen írta...

jo munkát mert nagyon értékelem és várom az ujjab változatát

takikacska írta...

Éppen hétvégén ismerkedtem az Os-el nagyon kellemesen összeválogattátok a programokat a rendszerbe, az hiányzott számomra a telepítésből hogy megkérdezze a telepítő hogy milyen csomagokat szeretnék telepíteni vagy éppen nem telepíteni.

András írta...

Éppen hétvégén ismerkedtem meg az os-sel. A telepítésnél csak azzal volt problémám hogy csak telepítés után tudtam csak csomagokat hozzáadni és eltávolítani a rendszerből. Én régi gépekre kerestem alternatívát és pont ez az os-t találtam megfelelőnek. Csak a régi gépeknél olykor olykor elég kevés tárhely is párosul sajna.

gaalroland írta...

Ez a rendszer a legjobb, amivel eddig találkoztam. Biztos jó lesz az új verzió :)
Nekem csak az nVidia szórakozik rajta, egyszerűen nem pörgeti a 3d-t, ahogy kéne..

Bubus írta...

Az NVidia kártya pontos típusa kellene, akkor tudnék mondani valamit, hogy miért nem megy a 3D.
De ha szeretsz kísérletezni akkor a Grafikus kiszolgáló beállításánál válassz másik meghajtót.

Névtelen írta...

Ez az os ingyenes?

Tóth István írta...

Igen teljesen ingyenes.

Névtelen írta...

Bár az üzenőfalon is voltam, de azért itt is megkérdezem hogy nagyobb felbontású monitort is tud majd támogatni?
Pl: 1440*900, vagy nagyobb?

Tóth István írta...

Igen, én 1440*900-ban használom a 10.1-et is.

Névtelen írta...

Még csak a live cd-t néztem, de nem állt be a grafikus megjelenés normális felbontásban, az ATI kártyákat is fogja támogatni?